Dag 17 Woensdag - Reisverslag uit Bonnebosq, Frankrijk van Marco Havermans - WaarBenJij.nu Dag 17 Woensdag - Reisverslag uit Bonnebosq, Frankrijk van Marco Havermans - WaarBenJij.nu

Dag 17 Woensdag

Door: Marco Havermans

Blijf op de hoogte en volg Marco

23 Mei 2018 | Frankrijk, Bonnebosq

Deze ochtend was er niks benoem waardig.
Na het eten heb ik de gevoerd en ben ik daarna de tandwiel kast van de voermengwagen open gaan maken. Er is ergens een lek en die wil ik vinden. We hebben toen ook de achter bruggen van de trekkers bijgevuld en het bakje olie van de voermengwagen. Dat is olie om de kettingen van de voermengwagen te smeren. Na het eten heb ik wat voor mezelf gedaan.
Ik wou gisteren avond douchen maar het gas was op dus dat ging niet nu was er gelukkig al een nieuwe gas fles gehaald dus die heb ik er vandaag aangehangen maar ik kreeg de geiser niet aan. Ik hadt het al een keer aan Rick gevraagd en die had het zo effe gauw uitgelegd. Ik weer proberen maar het lukte niet. Ik had het kalf ook alweer recht gezet. Toen ik daarmee bezig was kwamen de vader en moeder van Yvonne en de moeder van Rick aan. Ze blijven hier een week en dan gaan ze weer terug naar Nederland. Komende zondag doet Fay haar communie dus daar komen ze voor. Nadat Rick en Yvonne terug kwamen van de uitvaart is Rick meteen weer weg gegaan en ben ik gaan melken. Yvonne is nog even gekomen om de kalveren te doen en ik heb daarna de rest afgewerkt. Nadat Rick terug was en we gegeten hadden zijn we weer met de geiser aan de slag gegaan maar ook Rick kreeg hem niet aan de gang. Na de loodgieter gebeld te hebben en er achter gekomen te zijn dat er op dat platte ijzeren stuk dat aan de gas fles zat een knop zat die je in moest drukken deed hij het en kon ik douchen.

Au revoir

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marco

Actief sinds 06 Mei 2018
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 47920

Voorgaande reizen:

07 Mei 2018 - 15 Juni 2018

stage in frankrijk

Landen bezocht: