Dag 27 t/m 29 Zaterdag t/m maandag - Reisverslag uit Bonnebosq, Frankrijk van Marco Havermans - WaarBenJij.nu Dag 27 t/m 29 Zaterdag t/m maandag - Reisverslag uit Bonnebosq, Frankrijk van Marco Havermans - WaarBenJij.nu

Dag 27 t/m 29 Zaterdag t/m maandag

Door: Marco Havermans

Blijf op de hoogte en volg Marco

04 Juni 2018 | Frankrijk, Bonnebosq

Bonjour

Zaterdag
s'morgens eerst Yrsa, Lou en Fay naar bonnebosq gebracht die gingen een dag naar het pretpark. Ik ben daarna gaan melken samen met Nino en een man uit de gite. Na het melken heb ik snel gevoerd en ben ik gaan ontbijten. Na het ontbijt het voeren afgemaakt een stuk wei gebloot en met de bosmaaier onder de heining door gemaaid. Daarna heb ik snel gegeten met Nino en heb ik hem naar zijn laatste basketbal match van dit seizoen gebracht. Toen we terug kwamen hebben we weer gemolken. Ik moest ook nog nageboorte capsules inbrengen bij de vaars die vrijdag gekalfd had. Nino had vrienden uit genodigd dus die hebben lekker gefeest. Ik was om half tien klaar en dat was maar goed ook, want ik moest om half tien in Bonnebosq staan. Om half elf kwamen ze eindelijk aan met de bus. Na om half 12 friet gegeten te hebben ben ik snel naar bed gegaan.

Zondag
De ochtend zag er niet veel anders uit. Na het voeren heb ik het hooi en stro bijgevuld en brokken verplaatst. Na de koeien buiten gelaten te hebben ben ik naar binnen gegaan. Ik ben s'middags met de kinderen naar het meertje in Pont l'eveque. Na het melken kwamen Rick en Yvonne weer thuis. Ik ben heel blij dat het weekend goed verlopen is en dat ik een Frans bedrijf voor een paar dagen heb mogen overnemen en de verantwoording heb gedragen.

Maandag
Heel kort ik heb gemolken,gevoerd, gebloot, stront gereden met de ketsplaat en pichon 18 kuub stront tank met een Fendt 824 ervoor.

Au revoir

  • 05 Juni 2018 - 10:31

    Ellen Havermans:

    Hoi Marco,
    Ik ben trots op je, een weekend samen met de kinderen alleen op de boerderij in Frankrijk. Een hele verantwoording maar ik weet ook dat je dat kan en weer een ervaring rijker. En waarschijnlijk hebben Rick en Yvonne dat ook aangevoeld want anders hadden ze je dit niet laten doen, een weekend de verantwoording voor hun boerderij met de hulp van de kinderen.
    Fijn dat je met de kinderen een fijn weekend hebt gehad, samen ook lekker wat hebt kunnen ontspannen tussen het werken door.
    Groetjes van je trotse moeder xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marco

Actief sinds 06 Mei 2018
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 47854

Voorgaande reizen:

07 Mei 2018 - 15 Juni 2018

stage in frankrijk

Landen bezocht: