Dag 15 Maandag 2 Pinkersterdag - Reisverslag uit Bonnebosq, Frankrijk van Marco Havermans - WaarBenJij.nu Dag 15 Maandag 2 Pinkersterdag - Reisverslag uit Bonnebosq, Frankrijk van Marco Havermans - WaarBenJij.nu

Dag 15 Maandag 2 Pinkersterdag

Door: Marco Havermans

Blijf op de hoogte en volg Marco

21 Mei 2018 | Frankrijk, Bonnebosq

Bonjour

Ook deze morgen was anders als normaal. De kinderen hadden besloten om vandaag Moederdag te vieren, want dat zou er komend weekend niet van komen. Fay viert dan haar communie en Yvonne is dan jarig. Rick had de hint gegeven om te zeggen dat ze mochten uitslapen dat mijn Cadeau voor mijn stagemoeder is. Dat heb ik gedaan en dat was goed dus heb ik deze morgen samen met Yrsa en Fay de koeien gemolken en daarna heb ik nog gevoerd. Om kwart over tien zat ik klaar voor het ontbijt maar alleen de kinderen en ik waren bovenwater maar al snel was er gestommel en kwamen Rick en Yvonne uit bed.

Dit was geen productieve dag dus er is niet veel gebeurt. We hebben s'
middags de pinken uit het schuurtje los gelaten. Dat ging niet helemaal
goed, want ze waren rustig en kwamen gewoon rustig de wei in. Rick dacht ik zal ze is laten rennen, want nu zijn wij erbij en ja dat hebben ze gedaan met alle 11 door het zelfde stuk draad. Ik , Yvonne, Lou en Fay stonden bij dat stukje draad maar konden ze niet tegen houden. 2 in de tuin en de rest op een stuk waar ze achteraf wel mochten komen.

Na het melken ben ik nog met Rick langs de graanpercelen gereden om te kijken of hij ze nog moest spuiten. Dat was het weer voor vandaag.

Au revoir

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marco

Actief sinds 06 Mei 2018
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 47852

Voorgaande reizen:

07 Mei 2018 - 15 Juni 2018

stage in frankrijk

Landen bezocht: