Dag 14 Zondag 1e Pinksterdag - Reisverslag uit Bonnebosq, Frankrijk van Marco Havermans - WaarBenJij.nu Dag 14 Zondag 1e Pinksterdag - Reisverslag uit Bonnebosq, Frankrijk van Marco Havermans - WaarBenJij.nu

Dag 14 Zondag 1e Pinksterdag

Door: Marco Havermans

Blijf op de hoogte en volg Marco

20 Mei 2018 | Frankrijk, Bonnebosq

Bonjour

Ik mocht deze morgen blijven liggen to half tien, want toen moest ik de koeien voeren. Er waren 2 koeien tochtig en die hadden tegen het tussen hek van de pinken gesprongen dus die liepen tussen de melkkoeien. Ze waren dus ook wat later klaar, want ze moesten die eerst scheiden.

Na het ontbijt heb ik mij verkleed en ben ik met Nino, Yrsa, Lou en Fay. We zij als eerste naar Deauville geweest dat is het gooi van Frankrijk. Dat is een plaats aan de kust en dat is een dure stad en daar komen ook veel beroemdheden. President Obama is er geweest en Donald trump gaat er ook naartoe. Er zijn daar allen maar dure boetiekjes. Er was een Louis Vuitton winkel en daar staan tassen van 2800 euro. Ik zij zullen we wat gaan drinken maar dat konden we maar beter niet doen, een cola was daar 7 euro.

Na Deauville zijn we naar Dives sur mer daar was het mascarade een soort carnaval. Er was een korte stoet van koppels die verkleed waren in van die kleren van feesten uit sprookjes maar dan wat carnavalachtig. was heel mooi. Daarna zijn we naar de mac geweest en hebben we gegeten. toen ik terug kwam heb ik het melken mee afgemaakt en nu is het avond houden.

Au revoir

  • 21 Mei 2018 - 04:37

    Ellen Havermans:

    Leuk dat je de omgeving ook gaat verkennen en dit samen met de kinderen doet.
    Geniet er lekker van , zal een mooie ervaring voor je zijn.
    Groetjes papa en mama. XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marco

Actief sinds 06 Mei 2018
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 47867

Voorgaande reizen:

07 Mei 2018 - 15 Juni 2018

stage in frankrijk

Landen bezocht: