Dag 4 donderdag Hemelvaart - Reisverslag uit Bonnebosq, Frankrijk van Marco Havermans - WaarBenJij.nu Dag 4 donderdag Hemelvaart - Reisverslag uit Bonnebosq, Frankrijk van Marco Havermans - WaarBenJij.nu

Dag 4 donderdag Hemelvaart

Door: Marco havermans

Blijf op de hoogte en volg Marco

10 Mei 2018 | Frankrijk, Bonnebosq

Het was weer is een frisse ochtend en ik heb geen kou gehad ( mag ook wel met drie dekbedden). De routine van de koeien halen zit er ook al lekker in. Ik heb vandaag meegekeken met het voeren van de koeien en heb al een beetje uitleg gehad over het voeren. Na het ontbijt hebben zijn we binnen gebleven en hebben we allemaal wat voor ons zelf gedaan. Rick, Yvonne, Yrza, Lou en Fay zijn naar de paarden gaan kijken die als grasmaaiers uitgeleend zijn aan de melkschepper.

Ik ben mij toen omgaan kleden zodat als ze terug kwamen ik meteen meekon.Toen ze terug waren zijn we met het hele gezin naar een rommelmarkt gegaan. Daarna nog naar het plaatsje Honfleur dat is een druk bezocht dorpje waar op van die dagen als vandaag heel veel toeristen zijn. er zijn daar ook veel galeries, boetiekjes en souvenir winkels. er staan ook nog veel oude huizen. Bij sommige huizen ligt de straat aan de voorkant gelijk met de derde verdieping en aan de achterkant ligt de straat gelijk aan de begaande grondt. op de foto's zijn wat impressie te zien.

Bij terug komst ben ik de koeien achter uit de wei gaan halen. Dat was makkelijker gezegd dan gedaan, want ze liepen tussen de bomen en struiken en moesten door een grote blok terug naar de stal. alle koeien lagen toen ik aankwam maar dachten heé we kunnen nu ook lekker gaan eten in de andere wei dus het duurde heel lang voor ze thuis waren. gelukkig kwam Nino meehelpen met de brommer.

Na het melken heb ik de stieren brokken gegeven overal het voer bijgegooid en toen konden we naar binnen en gaan eten. We hebben de film The Longest Day gekeken dat gaat over de landing op de D-Day stranden hier niet ver vandaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marco

Actief sinds 06 Mei 2018
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 47850

Voorgaande reizen:

07 Mei 2018 - 15 Juni 2018

stage in frankrijk

Landen bezocht: